Betygsättning av film

I Know who killed me

Jag tittade på denna igår kväll. Har sett den förr men mindes inte detaljerna, som vanligt när det gäller mig och sedda filmer.
Jag tycker och har alltid tyckt i alla fall att den är rätt häftig. Finns vissa saker jag skulle ha velat vara annorlunda, men det var ju inte jag som gjorde filmen... Faktiskt. :)

Man kan ju inte säga så mycket utan att avslöja något, men det handlar i alla fall om flickor som blir bortrövade och torterade, för att sedan lämnas att dö.

Joss Joss Joss Joss Joss

Filmen får 3,5 av 5 möjliga ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack tack tack! Vad glad jag blir!

2009-08-11 @ 08:49:15
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: therese

haha nej nej! fast det kommer bli mys med hösten faktiskt. tända ljus och stora koftor! :D

2009-08-11 @ 08:56:51
URL: http://slutavarafet.blogg.se/

Utrymme för kommentar:

Namn:
Vill du slippa fylla i detta nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0