Garderobskaos

Idag vet ni har det hänt saker.
För första gången i mitt liv verkar det som att jag verkligen har tappat bort mina nycklar... Jag menar, jag kan inte hitta dom och jag förstår för allt i världen inte var dom kan vara som jag inte redan har letat.
Suck.
Hur hittar man sånna där borttappade saker?
Jag förstår inte hur jag ska ha kunnat tappa dom i Sannas stuga.. Sakerna som låg i samma fack på väskan låg fortfarande kvar så.. då måste jag alltså ha lagt bort dom nån annanstans?
Argghww! Jag blir galen.

Lite smått hysteriskt slet jag ut alla kläder från mina garderober osv... Såhär fint såg det ut där ett tag..




Men duktig som jag är så började jag städa upp så snart jag hade tjurat klart..
Så inom relativt kort tid såg garderoberna ut såhär (byrån med kläder är väl inget att ta kort på direkt):




Så nu är kläderna i alla fall på sin rätta plats..

Kommentarer
Postat av: Sanna

asså shiet vad mkt kläder du har. Vill också ha fler än en garderob att kunna ha allt i ^^ Snyggt blev det iaf!

2009-08-12 @ 19:38:46
URL: http://sannapetersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

synd att du va så tjurig så du inte kunde följa me te Hällefors ;)

2009-08-12 @ 22:16:58

Utrymme för kommentar:

Namn:
Vill du slippa fylla i detta nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0