Örebrotrip, shoppingrunda

Idag tog jag och Christian en trip till Örebro.
Vi har ju inte så fasligt många roliga affärer i vår lilla stad.

Jag hade bestämt mig redan innan för att inte köpa massa onödiga kläder som jag aldrig kommer använda sen, så jag hade redan innan även bestämt vad jag skulle köpa: mjukisbyxor (hade inga användbara), kortbyxor och någon tröja.

Jag känner mig oerhört duktig måste jag säga, eftersom vad jag köpte i klädväg var just:

2 Mjukisbyxor (Cubus, 70kr/styck)
1 Kortbyxor (Carlings, 100kr)
1 Skjorta (Indiska, 50kr)

Och billigt blev det ju!



Sen snubblade vi även in i väääääääääääärldens mest himelska bokbutik. Jag var tvungen att köpa pocket.. TVUNGEN!! Fanns massor, och de dyraste kostade 50kr.
Jag köpte fyra stycken:

Midvinterblod (av Mons Kallentoft, 50kr)
Anna-Lena från Montmartre (av Anna-Lena Brundin & Katrin Jakobsen, 20kr)
Bokcirkelns Berättelser (av Elizabeth Noble, 20kr)
Mannen som vände insidan ut (av Fred Vargas, 20kr)

Ett riktigt klipp om jag får säga vad jag tycker (och det får jag ju för det är ju min blogg, ha!)


Sen snubblade vi även över ett filmerbjudande på 5st för 199kr. Så vi tänkte dela på det, men jag fick inte betala nåt.. så jag fick två filmer (och en tredje som jag valde kan jag ju också se.. hihi):

Funny games (Jag älskar den)
 


Behind the mask

Kommentarer
Postat av: #Rebecca Sv

Hoppas du har en kanon kväll! :)

2009-08-14 @ 18:55:57
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/
Postat av: Matilda

jag har snart läst ut midvinterblod ! ;D

2009-08-17 @ 10:14:53
URL: http://maatildaa.blogg.se/

Utrymme för kommentar:

Namn:
Vill du slippa fylla i detta nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0