Today is not a good day

Var är min tur idag?
Knappt några bloggbesökare (på gamla bloggen dårå, denna räknas inte än).
Råkade paja bloggdesignen.
Fick äntligen två små pojkar till att bära upp min bokhylla som jag har väntat på hur länge som helst, men nej nej, då visar det sig att den inte ens kommer upp genom vår dumma dumma trapp. Och det var väl inte så fasligt mycket utrymme som fattades heller.

Jag började alltså måla bokhyllan svart i förra söndagen.
Fick måla igen på måndagen,
och på tisdagen visade det sig att det inte hade räckt med två gånger, så fick måla igen.
På onsdagen var den inte riktigt torr än, och från fredag till söndag har vi väntat på bärhjälp som inte dök upp.

Idag, av en ren slump, kom dom Jesper och Pontus hit och ställde upp som bärhjälp.

Suck.

Jag som har tömt mitt rum på saker och allt.
Nu ska jag fan ha något att fylla det med igen!!!!

Kommentarer
Postat av: jon

Ja,väldig synd.

2009-08-11 @ 08:23:13

Utrymme för kommentar:

Namn:
Vill du slippa fylla i detta nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0