Uppdatering från igår:

Min söta pojkvän Christian kom hit. Han hade köpt Fredagen den trettonde (nya versionen) när han va i Norge för att han bland annat visste att jag ville se den.
Så först tittade vi på den!

Jag tyckte: Remaken var absolut inte så dålig som remakes kan vara. Snygga mord och det var verkligen fredagen den trettonde. (Mycket bättre än nya versionen av halloween)
Jag tyckte dock inte att den var läskig, men det kan bero på att jag i princip aldrig tycker att något är läskigt om jag inte tittar själv..




Sen fick vi skjuts in till stan för att se ännu en skräckfilm, fast på bio, nämligen Drag me to hell.

Jag tyckte: Att den var rätt värdelös faktiskt. Visst, det fanns saker som var bra.. men den var inte ett dugg läskig och verkade mer av en parodi (Kanske det var?). Jag satt och skrattade mig igenom rätt stor del av filmen (vi, tillsammans med två andra var ensamma i salongen). Väldigt töntiga grejer som skulle vara skrämmande.. men jaja. Det var en trevlig upplevelse tillsammans med Christian i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Friday The 13th är inget vidare!

2009-08-15 @ 08:57:47
URL: http://metalnallen.blogg.se/

Utrymme för kommentar:

Namn:
Vill du slippa fylla i detta nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0