Lördag, plugg och jobb?

Klockan är elva.
Sitter med kemin i högsta hugg. Vill hinna med att göra lite engelska, finska och samhällskunskap också.

Hur roligt är det egentligen med kemi?
Läraren försöker få oss att tycka att det är något som är bra att kunna i olika sammanhang, I can't see how..
Men nu sitter jag alltså här med jonföreningar och salter framför mig.

<3
not

Sen ska jag jobba lite. Vet inte riktigt hur länge men det blir nog rätt snart så jag får se om jag hinner plugga klart före.

Kanske hinner med lite nöje ikväll efter det?
Vi får se. Vill nog det :$

 


Kommentarer
Postat av: Samuel

Ja man får ju vara det! Fin blogg!

2009-10-10 @ 13:08:30
URL: http://samuels.bloggagratis.se
Postat av: Erika

Tycker vissa bvc- tanter frågar om vikten onödigt många gånger. Min vän som haft bullemi exempelvis mår inte speciellt bra av det. skapar onödiga komplex för de som har lite dumma tankar om sin vikt från början tror jag. Lycka till med plugget =) och ha en fortsatt trevlig helg!

2009-10-10 @ 15:10:35
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Utrymme för kommentar:

Namn:
Vill du slippa fylla i detta nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0