Sunday again

Det här är helt sjukt..
Äh. never mind.


Söndag idag igen då. Jag har inte pluggat på hela helgen, vilket innebär att jag idag måste plugga kemi tills imorgon och måste börja plugga italienska - och spanska glosor till tisdag, och även förbereda bokpratet på engelskan på onsdag... kul?
Jag är så hemskt aptrött på att plugga. Seriöst..
Ska iaf också sy on knapparna på min höstjacka så jag kan använda den (den är way too big) och så har jag tänkt testa att locka mitt hår och se hur det blir..


Kommentarer
Postat av: Posie

fin blogg :D



spana gärna in min blogg :)



alltomvarissa.blogg.se

2009-10-04 @ 10:32:52
URL: http://alltomvarissa.blogg.se/

Utrymme för kommentar:

Namn:
Vill du slippa fylla i detta nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0