Datordiss

Jag sitter inte vid datorn när jag är med älskling, vilket gör att jag har blivit typ av med allt datorsug. Liksom, slöseri med dyrbar tid?
Bara bra att den finns där och kan få tiden att gå när det behövs i alla fall.

Nu sitter jag här och bara.. tja.. gör ingenting faktiskt, förutom att skriva här.
Jag har bara gjort mig halft iordning. Har på mig samma kläder som igår..? Oacceptabelt.. heh. Fick skjuts hem med vovven när joni åkte till jobbet.. så jag bara slängde på mig det som låg framme. Men såfort jag har skrivit klart det här, som jag inte ens riktigt vet varför jag skriver, så ska jag nog ta en liten snabbdusch, byta kläder och sminka mig klart.

Nu är det ju förresten lov också. 
Jag börjar bli stressad, det är ju redan.. tisdag?

Måndagen spenderade jag med älsklingen. Vi åkte till hällefors så jag fick ge pappa lite blommor, och det var tänkt att granriset skulle tas bort, men det är fortfarande vinter där.. (?) Hm..
När vi hade ätit jättegod mat så åkte vi hem igen och spenderade kvällen med jenny och sanna. Mysigt värre!

Resten av veckan vet jag inte riktigt vad som händer.. På fredag kommer min bror hem i alla fall, han fyllde år i helgen så vi ska fira honom.. GRATTIS GRATTIS GRATTIS


Förresten så har jag byxor (!) på mig.


Kommentarer

Utrymme för kommentar:

Namn:
Vill du slippa fylla i detta nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0