Så var helgen slut igen då..

Jag har städat mitt rum här hemma nu för första gången på.. för länge.. Ska bara dammsuga så är det klart sen. Ligger alltid typ hundben och leksaker överallt när bobben har vart här.. fast det är mysigt.. fast det vore ännu mysigare om han vore här nu också.. eller om jag skulle vara hos älskling.. hm..'

Igår var det distriktsfinal i Rockkarusellen i Arvika.
DP fick noll poäng. Vilket jävla skämt, dom var ju bland dom bästa + att det var många som följde med och röstade.
Till och med skrikbandet med läskig sångare (eller ja, skrikare) fick mer poäng.. dom fick till och med mycket poäng.. helt jävla unbelievable.

Aja.. vem behöver Rockkarusellen för att komma nån vart? 

Bara att fortsätta med EP:n grabbar, jag längtar tills jag kan lyssna på era låtar i mobilen! hihi


Sinnessjukt också att jag sov till efter tolv idag. 
I och för sig kom vi hem klockan tre, men det är inte ofta det går att sova så länge ändå..


Nej nu ska jag dammsuga och sen kolla igenom min spanskaredovisning som ska hållas imorgon.. inte hunnit göra det än.. hm.. 
 

Kommentarer

Utrymme för kommentar:

Namn:
Vill du slippa fylla i detta nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0