Vad har det blivit av mig egentligen?

Lördag idag då.. och jag känner mig som typ världens tråkigaste människa.. hm.. + att jag inte förstår vad som har hänt med mig, med hur jag brukade vara förut..

Först och främst är jag tråkig för att jag absolut inte kan hålla mig vaken på kvällarna typ.. men vad ska man göra när man är sjukt trött och KAN gå och lägga sig?.. Hm..

Idag har jag och Joni städat hans lägenhet riktigt ordentligt. Mycket duktigt.
Nu sitter jag däremot hemma med vovven.. Joni ska ut på statt.. och jag sitter och typ dör utan honom? Jag förstår inte hur det är möjligt att det är så egentligen.. Jag spenderar nästan all fritid med honom och ändå blir jag såhär när jag ska vara utan honom i en dag.. eller ne.. inte ens en dag, men från 17.00.. Jag har blivit helt beroende av min kära pojkvän, och jag vet inte riktigt om det är bra eller dåligt.. Det är klart att jag kan göra annat.. om jag har annat att göra.. men ändå..

En annan grej som är helt sjuk är att jag har börjat tycka att det är jobbigt att vara ensam. Förr har jag alltid älskat det och behövt sjukt mycket tid för mig själv.. Nu blir jag bara rastlös och galen.. Om jag inte har mycket att göra..

Hm..

Det ni..

Nu ska jag supa in lite av vovvens underbara hundlukt och titta på gossip girl tror jag..

Kommentarer

Utrymme för kommentar:

Namn:
Vill du slippa fylla i detta nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0