Det var inte igår..

Jag fick en plötslig lust att skriva ett nytt inlägg nu..
När skrev jag ens ett sist?
Någon gång i början av mitt och min pojkväns förhållande..
Kanske 3 månader ungefär?

Jag funderar på att försöka bli lite mer aktiv. En klasskompis frågade mig i typ förrgår om varför jag inte uppdaterar längre.
Jag bara what? Följde hon min blogg liksom..

Fast den här är ju rätt dålig. Gick bättre med den andra, men namnet var ju så jobbigt.. så ahh..

Anyway.. Jag sitter hemma och är "sjuk".. Det är väl mer lite stress symptom.. men hemma är jag i alla fall.. och jag har hittat sjukt söta kläder.
Lägger upp bilder strax!


Kommentarer

Utrymme för kommentar:

Namn:
Vill du slippa fylla i detta nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0