5 månader med min älskling idag

Idag har jag och min älskling vart tillsammans i 5 månader.
Det är inte så mycket direkt..
Men det har gått så sjukt fort..

Och det är helt sjukt att vi har haft en vovve i över en månad.. ?

Men allt går ju bättre än någonsin.
Och min älskling står ut med mig fast jag är stressad & bitter typ 70% av tiden.
Så sött, så sött!



Förresten så fick min älskling sitt förkortstillstånd tillbaka igår!
Han har väntat på det i flera månader för att transportstyrelsen har krånglat, så att han ska kunna ta om sitt körkort.. Den stackaren har lidit och lidit..
Men nu är uppskrivning bokad till nästa vecka, och uppkörning veckan efter.

Supernice det!
Så skönt att han slipper gå och vänta längre. Nu kommer allt bara bli bättre för honom! Vilket gör mig jätteglad!


Och ikväll/eftermiddag, när jag har fått allt gjort så ska jag hem till honom..
Vi ska bara fredagsmysa och titta på the mist
Mysigt som bara den..

Puss på honom!

Kommentarer

Utrymme för kommentar:

Namn:
Vill du slippa fylla i detta nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0