Ät fett och socker tills du spyr

Klockan är åtta.
Mina klasskamrater är på väg till stockholm just nu..
Jag ångrar lite att jag inte följde med.
Men å andra sidan sitter jag och har lite halvt ångest över att klockan redan är just... åtta.. redan?

Jag förstår inte ens varför.
Jag har inte.. såå mycket att göra idag..
Men jag blir uppstressad ändå..

Jag har just smörjt in mig i lugn och ro
nu sitter jag och funderar lite över huruvida jag ska behålla mitt hår kort eller om jag ska spara ut det igen.
Jag saknar det långa
men samtidigt är det skönt med kort.
Är inte det det eviga dilemmat?



Förövrigt vill jag ha sommar också..


Nåja.
Jag ska ta och göra klart förberedelserna för mitt svenska anförande nu, så det är ur världen. Bara att plugga på det som ska sägas sen då..

Sen ska jag skriva över spanskan till mitt nya block. Så det är gjort sen.

Sen ska jag plugga lite italienska..
Suck..

Men sen har jag tänkt mig att se onsdagens avsnitt av true blood och bara försöka slappna av..
Nej juste.. jag ska läsa lite i den tyska boken vi fick på tyskan igår också..

Jaja..
Det blir väl klart.. nån gång..





Kommentarer

Utrymme för kommentar:

Namn:
Vill du slippa fylla i detta nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0