At least give me my dreams back you negligent whore

Snart kommer inte jag kunna andas längre.
Jag mår illa och jag har ont i magen - nästan hela tiden.

Jag ooooorkar verkligen inte att det är så mycket hela tiden.
Jag vill hinna med mitt liv utan att bli stressad.

Jag vill kunna se fram emot veckan, studiedag, brytdag, soft..

Men nej..?

Måndag (första lektionen): Spanskaredovisning - Har inte hunnit plugga på den än
Tisdag: Stort skrifligt spanskaförhör, engelskaprov, italienskaläxa
Onsdag: Studiedag
Torsdag: Helst få idrottsprovet avklarat..
Fredag: Tyskaprov + finskaläxa


Och våren börjar komma.
Årets underbaraste och samtidigt värsta årstid.
Så sjukt mycket smärta gör sig påmind. 

Kommentarer

Utrymme för kommentar:

Namn:
Vill du slippa fylla i detta nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0