Faaaaaaaan

Varför kan ingenting bara få fungera som det ska?
Eller..
Snarare: Varför kan inte bara allting kunna få fungera som det ska?

Alltid när man äntligen kan relaxa lite så äre nåt som går åt helvete.


Jag läser 4 språk.
En himla massa glosinlärning.
"Glosis", glosprogrammet min kära bror har gjort och installerat på min dator, är jag sjukligt beroende av.
Nu fungerar det inte.

Vad trött man blir..

Jaja.. får väl bara läsa igenom glosorna till engelskaprovet imorgon och ringa och gnälla till min bror imorgon. Detta måste åtgärdas. Annars hoppar jag från något tak någonstans. Ne.. kanske inte direkt.. men nästan... eller ja.. nästan nästan..
Äsch..


Kommentarer

Utrymme för kommentar:

Namn:
Vill du slippa fylla i detta nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0