HELG!

Jag behöver verkligen det känner jag.
Jag har aldrig haft några som helst problem med att sova (annat än borta)..
Nu har jag helt plötsligt börjat drömma om allt jag måste göra?
Jag kan komma på mig själv att drömma om att jag stressar för att jag borde vakna och gå upp istället?
Hm..

Aja..


Jag borde egentligen göra mig iordning just nu. Jag SKA det.. strax..
Måste fräscha upp mig lite.
Bestämma vad jag ska ha på mig.
Platta håret..

Fast å andra sidan kom jag på att jag ju kan ta med plattången och platta håret hos sanna..


Det är nämligen dit jag ska! minsann
Hon fyllde arton (!!!) i måndags, så vi ska äta lite mat nu och grejer..

Värsta bra presenten ska hon få av mig och matilda också.. hehehehe...



Kommentarer

Utrymme för kommentar:

Namn:
Vill du slippa fylla i detta nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0