Min älskling

Jag ville bara säga en grej om min älskling.

Jag tror att många tjejer har mycket komplex och dåligt självförtroende.
Min pojkvän har hela tiden tjatat om att han vill ha mig precis som jag är. Vilket i sin tur har gjort så att jag är mest bekväm med honom av alla människor i världen. Faktiskt.
Jag som tex hatar hatar hatar att vara osminkad tvättar utan vidare bort sminket på kvällen fast jag ska sova med honom. Sen kan jag vakna osminkad och ändå känna mig bekväm med att han ser mig.
Detta gäller hela mig, när det gäller allting, speciellt utseendemässigt, eftersom det är det jag tänkte på från början här.. 
Även om jag har dåliga dagar och hatar det jag ser i spegeln så har jag aldrig någonsin känt mig annat än accepterad på alla sätt och vis från min pojkvän.. och han får ändå stå ut med mitt gnäll.. haha.. 

Sånt här är guld värt!
Vad skulle jag ta mig till utan honom liksom?

Puss på dig älskling! <3
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

naw ;$ om man ändå fick känna så

2010-03-28 @ 22:57:02
Postat av: joss

plötsligt händer det! haha.. :D

2010-03-29 @ 07:56:49
URL: http://jossworld.blogg.se/

Utrymme för kommentar:

Namn:
Vill du slippa fylla i detta nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0