Min helg

Fredag:
Firade att Sanna har fyllt arton.
Jag och matilda hade bland annat köpt sånna där som man blåser i så det tjuter och så åker det ut en pappersgrej.. äsch.. värdelöst att försöka förklara..
Anyway så skulle sanna spruta vatten på olivia med den där.. och tja.. försöka träffa hennes mun..

Jag fick VÄRLDENS mest klockrena bild på denna händelse!

Hahahah.. så bra gick det.

Då rann hennes smink lite.. och då kom Linda och pillade i hennes ansikte och bah
"det är smink här"
och försökte få bort det.. och olivias svar var:
"det är en leverfläck.."

Det var riktigt roligt.
Riktigt lyckad kväll!

Grattis sanna igen!

 

 

Lördag:
Åkte till stan med min boyfriend och hans söta mamma och syster Mia. Det var nice.
Sen hämtade vi vår bebis hos Mias pojkvän som var lite vovvevakt..

Sen blev det plugg för min del, lite sammanbrott, mys framför melodifestivalen och så la jag mig tidigt.. vaknade dock vid halv ett av en blöt hund i ansiktet och en del andra grejer.. men det var mys hela alltet!

 


Kommentarer
Postat av: Joni

Vad för andra grejer? :$

2010-03-07 @ 10:27:24
Postat av: joss

Schhhhhh :$

2010-03-07 @ 10:49:23
URL: http://jossworld.blogg.se/

Utrymme för kommentar:

Namn:
Vill du slippa fylla i detta nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0