Nu har jag invigt våren!

Idag gick jag till skolan. Så nu är våren här för mig.
Ska gå till och från skolan från och med nu..
Och heeelst inte äta massa skit hela tiden..
Fast på tisdagar är det helg typ.. det är min och älsklings mysdag. Det får bli ett undantag!

Känns bra iaf. Jag ska vandra bort lite av vinterns gottande.. hihi.

Fast våren är ju inte helt invigd förrän man kan ha vårjacka..
Alltså ska jag kolla efter nån ny fin vårjacka på ullared på torsdag. Helst en skinnjacka!


Gött med ledigt på torsdag också. Pratade just med min handledare om det. Gick hur bra som helst.. of course. Så gött så. Fast kommer bli sjukt jobbigt att vara ifrån min älskling. Jag kommer typ.. dö... känner jag på mig.


Kommentarer

Utrymme för kommentar:

Namn:
Vill du slippa fylla i detta nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0