Pluggat nu minsann

Suttit med en dum power point till spanskaredovisningen på måndag i drygt två timmar.
Orka? Hähä..

Men nu är det gjort.. Eller ja.. jag tror åtminstone att den är klar som den är nu..
Enda anledningen till att jag fixade den var att min och olivias redovisning förmodligen skulle suga annars... heehe.. vi har typ tre rader fakta eller nåt. Orkade inte så fasligt mycket.. Men en "fin" power point på det borde väl få det att duga.

Fint med teneriffa kanske..
Eller i alla fall sommar sommar sommar!!
Sommarbild på det va!
Och ge mig mitt långa hår tillbaka tack?.. eller nä.. eller jo.. eller nä.. jag vet inte hur jag vill ha det. ehe





Nu ska jag strax belöna mig själv med att titta på True blood minsann!
Jag brukar normalt sett inte vara uppe så "länge" när jag ska upp sex.. men jag kan inte ha spenderat hela kvällen med att bara plugga.
Och jag har saknat serien lite... litelitelite (jag är ju lite bundis med Vampire Diaries nu istället)



När man har vant sig vid att Sookie är en kass skådespelerska så fastnar man!


Kommentarer

Utrymme för kommentar:

Namn:
Vill du slippa fylla i detta nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0