Sån sjuk mensvärk..

... avlider typ snart.
Mensvärk mensvärk mensvärk

DUMT DUMT DUMT


Igår blev lyckat i alla fall.
Träffade mycket folk som jag inte har träffat på ett tag..



och jag har verkligen fått grepp om en sak.
Att det är så sinnesjukt utmattande att inte räcka till. 

Ett bra exempel på detta:
imorse stod jag och diskade.
vovven ville ha uppmärksamhet så han gnällde..
så jag satte mig ner.. gullade lite.. kastade lite leksaker.. och så fort jag hade slutat så började han försöka hoppa upp till mig igen ändå..

Sådär känns det i dom flesta situationerna just nu.

Det lilla man hinner ge räcker inte.

Varför ska man ens lägga ner energi på att ge något då? När man bara känner sig ännu mer otillräcklig då?

 

Jadu..


Kommentarer
Postat av: Anonym

för att även det minsta kan uppskattas, då är det värt det.

2010-03-22 @ 08:32:34
Postat av: joss

men om det aldrig visas att det uppskattas så känns det ju inte uppskattat..

2010-03-22 @ 15:27:46
URL: http://jossworld.blogg.se/
Postat av: joni

Men det minsta uppskattas! även om jag är dålig på att visa det....



men jag uppskattar varenda sekund!

2010-03-26 @ 10:27:10

Utrymme för kommentar:

Namn:
Vill du slippa fylla i detta nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0