Sitter och pluggar.. men

blev till att skriva och gnälla lite här istället..

Jag är så sjukt trött på att plugga. Just shoot me already?

Två spanskagrejer till nästa vecka + engelskaprov + labbrapportshelvete + tyskaprov

Tyskaprovet har vi inte ens någon ANING om än om vad som ska vara med? Vet inte vad vi ska plugga på än? Va trött man blir.. Fast tyskaläraren är bästa läraren typ.. så henne gåre ju inte att bli sur på..

+ att jag vill komplettera mitt tyska hemgjorda grammatikhäfte lite
+ att jag vill börja med mitt projektarbete - vilket jag ser så grymt mycket fram emot..

men det finns inte tid?
Jag avlider nog av stress snart. Hinner aldrig bara sitta längre..


Jag vet att det finns många fler skoltrötta studerande där ute..
Stackars oss!!
Fast det blir ju bättre.. får vi hoppas..
Något positivt är i alla fall att jag älskar mitt schema i år! :)


Kommentarer
Postat av: Joni

Och du älskar väl mig?? :$

2010-03-03 @ 21:13:42
Postat av: joss

Det är klart :)

2010-03-03 @ 21:59:30
URL: http://jossworld.blogg.se/

Utrymme för kommentar:

Namn:
Vill du slippa fylla i detta nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0