Vad är höjden av bortkastad tid?

Well.. Slutade klockan tolv idag.
Det första jag gjorde när jag kom hem för en halvtimme sen, var att börja skriva in italienska glosor på datorn..

Man får reda på att man slutar tidigare, första tanken är "yes, då kan jag plugga hela dagen och få nåt gjort"..
Va skönt det blir sen när det inte är så.. tycker jag.



Jag blev rätt sur förut.
Jag hörde att någon hade haft åsikter om att jag inte följde med till stockholm i fredags med klassen..
Och så säger jag tillbaka att mind your own damn business..
Jag är medveten om att alla i vår klass har lika mycket att hålla reda på.. mer eller mindre.
Men stress uppkommer inte bara av plugg?
och vem fan kan berätta för mig hur mycket jag har att stressa upp mig för?
vem fan kan komma och säga att "du ska inte känna så" blabla, till nån?
vem har den rätten?

Speciellt när det finns många motargument till denne person..

Vad trött man blir..
Det är nästan så att jag tar mig ork till att ta en diskussion.



Förlåt för att min blogg är en gnällhörna.. Jag ska bättra mig..


Kommentarer

Utrymme för kommentar:

Namn:
Vill du slippa fylla i detta nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0