Idag är jag glaad!!

Nu har jag en SAMBO. Hehe. Adressändrade idag :D

Flyttade alla grejer igår.. och idag var jag i karlstad och hälsade på bror, sen när jag kom hem så kom "svärmor" på besök med sin.. kusin? och hennes barn. Trevlans. Dom blev kära i vår vovve.. hih. Vem blir inte? .... Per.. fast alla andra blir det ;$

Vi har bredband nu också förresten. Gött!!! Fast jag tycker att internet är rätt boring these days.. hm..

Sitter och väntar på att min älskling ska komma hem igen nu. Han är iväg och hämtar bil så vi ska kunna åka iväg och handla. Vi ska göra club toast (utan äcklig vitlöksgrejs och sånt jag inte tycker om) med pommes, och sen förmodligen titta på massa film! Mysigt.. som det alltid är när vi gör nåt.. ;$

Sitter och lyssnar massa på Laura pausini nu.. mmmm


Kommentarer

Utrymme för kommentar:

Namn:
Vill du slippa fylla i detta nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0