LOV NU

Nu är det ju faktiskt lov. Andra dagen på lovet till och med.
Min lovstrategi är typ: gör så lite som möjligt.. hah, asgött!

Igår kom min lillebror Jon hit och höll mig sällskap mellan 10 och 14 typ. Vi spelade tv-spel, tittade på top model, åt pannkaka och lyssnade på när bravida fixade stadsnät i lägenheten. Jag hade huvudvärk hela dagen så någon timme efter att Jon hade åkt hem så la jag mig och sov tills älsklingen kom hem från jobbet typ.

Idag har jag inget planerat förutom att jag ska tvätta vid fyra.. Trodde att Jon skulle hit idag också, men det verkar inte bli så.. men då har jag tänkt sitta/ligga i soffan och bara slöa och slippa göra nånting viktigt alls.

Förresten så sitter jag och väntar otåligt på att få hem min nya telefon.. Har tänkt teckna abonnemang hos 3 och då får jag en samsung galaxy s! Men samsung hade slöat med leveransen till 3 så jag får vänta några dagar extra på nya leksaken.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymt bra telefon!

2010-11-02 @ 19:55:44

Utrymme för kommentar:

Namn:
Vill du slippa fylla i detta nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0