Ojdå

Jag har inte riktigt hunnit med bloggen..
Det är lite dåligt det här med blogg för mig tror jag.. Går ju i vågor hur mycket man vill, orkar och har lust att uppdatera.. och sånna bloggar är inte direkt roliga att följa.. haha

I alla fall så har jag ju äntligen fått min telefon och jag är jättenöjd! Finns alltid något att göra.

Och så har ju den första riktiga snön kommit, vilket jag väl inte är så jätteglad över.. men jag vet en som är det, BOBBIE. Han är helt överlycklig när han får springa runt i snön. Jättesött.

Började skriva på en novell till skolan förut också. Känns roligt att skriva lite igen.

Ikväll är jag ensam hemma för att Joni är på konsert i stockholm. Tänkte ta mig en lång och skön dusch snart när jag har varit ute en sväng med Bobbie, och sen lägga mig och läsa länge. Läser Gömda igen. Så hemsk, så gripande.

Kommentarer
Postat av: Karin

Nu e det allt dags för uppdatering :)

2010-12-16 @ 11:00:03
URL: http://lillak24.blogg.se/

Utrymme för kommentar:

Namn:
Vill du slippa fylla i detta nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0