Praktik

Praktik nu.. på SFI.
Det låter tråkigt som fasen.. men jag gillart! Tur för mig va?

Nu sitter jag här.. men massa plugg framför mig, men jag orkar nog inte med mer plugg just nu. Är hungrig, huvudvärkig och halvgrinig och har faktiskt redan finslipat på mitt anförande till svenska nationella och fixat en powerpoint till den.. det kan väl få räcka för stunden? Ska sammanfatta vad som ska sägas på filosofiredovisningen om Locke sen. Spanskan och tyskan får vänta tills imorgon! - Min strategi är nämligen: Plugga klart det mesta under den här veckan och vara så ledig som möjligt på lovet. Woho!

Så.
Det var allt min fruktansvärt roliga blogg får idag.

Kommentarer

Utrymme för kommentar:

Namn:
Vill du slippa fylla i detta nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0