Camkul(?)

Min lillebror var här en stund förut. Så kul att få träffa honom nu när vi inte ses så ofta längre..

Han kom hit för att jag skulle kunna ha tyskalektion med honom. Mitt PA går nämligen ut på att lära honom tyska (och ja.. det låter som tortyr, men han gick med på det frivilligt. Han är en kunnskapssvamp). Har en lektion i veckan om inget annat dyker upp. Idag översatte han en dialog. Duktig pojke.

Medan han höll på med uppgifterna som jag gav honom så höll jag på i köket. Jag hade bestämt mig för att baka focaccia.. för min italienskalärare bakade det åt oss en gång och det var så sinnessjukt gott.. så jag inbillade mig ju att jag skulle kunna göra något lika gott själv...... eh.. nej? Fel fel fel.
Fast jon tyckte i alla fall att det var gott.. (Han som annars är så kräsen)

Aja.. när jag höll på i köket så klickade han upp min webcam och jag har knappt ens tänkt på att jag har det.. så jag tog lite bilder.. (det var det hela det här inlägget gick ut på att få fram så att jag äntligen kan ladda upp dom där bilderna)




vovvepuss, smack!

Kommentarer

Utrymme för kommentar:

Namn:
Vill du slippa fylla i detta nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0