Djur djur djur

Som sagt så har vi ju en liten egen djurpark här hemma som består av Bobbie 10 månader och Jens (aka "Kissen") 5 månader, och ja jag skrev det nu som att det är mina barn jag rabblar upp.. för det är det ju? Dom är olydiga som trotsiga sexåringar, gulliga som snälla barn i allmänhet och så måste dom bli rätt mycket omhändertagna.

Så här ser det ut rätt ofta när jag sitter på balkongen och pluggar eller läser någon bok (för dom är ju bra kompisar dom där djuren).



Vovve i knät och kisse bredvid (på) datorn..

Just nu ligger dom förövrigt på varsin sida om mig..

Kommentarer
Postat av: Alexander

Jag ser allt att du skriver med mig på msn. haha

2010-09-27 @ 17:24:45

Utrymme för kommentar:

Namn:
Vill du slippa fylla i detta nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0