Flytt


Vet ni hur otroligt trött jag är på just flyttkartonger och plastsäckar just nu?
Packa ner grejer.
Packa upp grejer.
Och så fort man tror att man är klar så råkar lite fler kartonger och säckar dyka upp..

Är det bara jag som blir fruktansvärt frustrerad av oreda?
Jag skulle få iordning exakt allt tills imorgon kväll om jag var kapabel att fixa allt själv..


Så hey, flyttkartonger osv, screw you! - eller nåt..  



http://2.bp.blogspot.com/_DVWSMebXvoY/TFG-_IMi1dI/AAAAAAAAFj0/avRAaD-tz6s/s1600/flyttkartonger1.jpg


Fast å andra sidan så har jag nog datasladden till mobilen här någonstans nu när alla grejer äntligen är i vår nya fina lägenhet. Vilket betyder att jag kan ladda upp lite söta bilder sen..

Jo alltså jag och min käre pojkvän håller ju på att flytta till en lite bättre lägenhet i ett MYCKET bättre område.. för dom som inte vet (som att det ens är folk som läser, men man kan ju låtsas lite)..

Jag lovar, att när flytten är klar så slutar jag nog vara en sån "bitterfitta"!..

Ciao

Kommentarer

Utrymme för kommentar:

Namn:
Vill du slippa fylla i detta nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0