Jag är på vippen till att bara lägga mig ner och dö

Varför kan ingenting någonsin längre bara få vara lätt? Varför kan ingenting bara gå som det ska?

Med allt annat som alltid ska jävlas så slutade word fungera på min dator nyss, och nu bryter jag ihop. Är inte saker nog jobbiga och komplicerade utan att vara utan det enda programmet på datorn som man MÅSTE ha för att kunna plugga ordentligt?

Jag orkar inte.
Jag orkar inte alltid stressa runt för att få allt skolarbete klart i god tid och perfekt gjort, och att irra runt och försöka hålla det fint och rent och diskfritt hemma, att utöver det ständigt känna mig tvungen att vara beredd på det oförberedda. Och jag orkar inte bli stressad av att bara titta runt i lägenheten på alla grejer som ligger överallt för att vi aldrig får tid till att göra iordning.
Jag orkar inte att vänner blir sura när jag inte hinner ses eller höra av mig, när i själva verket knappt ens hinner sätta mig ner och ta ett djupt andetag utan att behöva göra något som måste göras.
Jag hatar att jag knappt hinner träffa min älskade familj för att tiden är så knapp, och att ...

blablabla..

nu tog det slut på gnäll.. min bror som är en ÄNGEL hjälpa mig att få ett annat program som går att skriva med.. och så råkade jag glömma blogginlägget här för jag skrev ett mejl till en studievägledare på Karlstad universitet..

Det är väl bäst att få något gjort.
Lite iaf..

nos vemos.. eller ne inte vemos egentligen.. men hejrå

Kommentarer
Postat av: Karin

Ibland räcker tiden inte riktigt till men om man har sanna vänner så finns dom kvar när man hittar tiden igen ;)

O familjen finns alltid där :)

Om det är nån tröst så har vi m kartonger högt o lågt för tillfället, haha

Kram till dig :)

2010-09-28 @ 20:27:23
URL: http://lillak24.blogg.se/

Utrymme för kommentar:

Namn:
Vill du slippa fylla i detta nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0