Sex and the city

Igår spenderade jag kvällen själv och beslöt mig för att titta på Sex and the city filmerna! Jag hade tänkt hinna titta på både båda SATC-filmerna OCH en skräckfilm.. men när jag väl tittade på första SATC så kom jag ju på att bara den är över två timmar lång... suck.. resulterade i att jag inte ens orkade titta klart på hela den ens, hah.. Jag var nog för en gångs skull tidsoptimist igår tror jag..

Anyway, tittade klart på första imorse och tänkte börja titta på andra nu.. Jag räknar inte med att min Joni ska komma hem än på ett tag ändå så..

sex and the city är verkligen en sån där serie som aldrig aldrig aldrig blir dålig, samma sak är det med filmerna!


Kommentarer

Utrymme för kommentar:

Namn:
Vill du slippa fylla i detta nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0