What to do?

Jag hade förväntat mig att ha hem pojkvännen till klockan sex.. men han kommer tydligen ungefär en timme senare..
Så vad ska jag då hitta på?

Förmodligen plugga lite spanska till imorgon..
och sen så läser jag nog lite i Små citroner gula, en jättemysig bok.. men alla böcker av Kajsa Ingemarsson är har ju hööög mysfaktor. Har före denna bok också läst Lyckans hjul och På det fjärde ska det ske..

När jag har läst klart den här boken så tror jag inte att jag har några intressanta kvar hemma som är olästa.. eller ja, som verkar intressanta..
Eller jo..
Men inga som jag är sugen på.. heh..

Lite bokshopping kanske?
Ja.. nån gång.. när jag har råd.. :(




Kommentarer

Utrymme för kommentar:

Namn:
Vill du slippa fylla i detta nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0