En sommardag

Jag är så himla glad över att jag går kortare dag än vanligt idag. 15.45 - 21.00. = Har fortfarande 4 timmar på mig att njuta av det fina vädret, och då har jag redan varit ute på promenad, suttit i gräset och solat/kastat boll med vovven, och läst bok på balkongen. Awesome!

På fredag är det två veckor kvar tills jag får min efterlängtade ledighet. Med blandade känslor faktiskt. Dels blir det HIMLA skönt att äntligen få pusta ut lite. Dels så kommer jag sakna dom som bor där. Å andra sidan är det väl förmodligen/förhoppningsvis inte sista gången jag är där och man behöver ju faktiskt ledighet.

En bra sak är att jag har bestämt med min fina arbetskamrat Emma att vi ska till Örebro och springa runt i affärer och leta reafynd lördagen efter sista arbetsdagen. Skönt att ha något att se fram emot!

Nu ska jag sätta mig på balkongen en stund igen och sen ska jag nog passa på att göra lite yoga, för första gången på länge. Har kommit fram till att det ju kan hjälpa mot min konstanta, och sjuukt irriterande huvudvärk.

Ciao!

Kommentarer

Utrymme för kommentar:

Namn:
Vill du slippa fylla i detta nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0