En vilodag

Vilodag idag. Struntar i att det är soligt ute. Det blåser och sånt känner jag inte för att vara ute i idag faktiskt. Har kommit fram till att jag vill titta på minst två Halloweenfilmer nu i eftermiddag/kväll. Det var så himla längesen och ska inte till dom fina och gulliga dementa gamlingarna förrän halv två imorgon. Jag är så himla glad att jag fick det där jobbet. Känns inte ett dugg jobbigt att jag kommer att jobba väldigt mycket under hela sommaren! Det är så lärorikt och bra att testa på tror jag. Jobbade hela helgen med två stycken ordinarie anställda och igår gav båda mig otroligt mycket fint beröm - vilket gjorde mig så sjukt glad!
Blir dock skönt med helg sen också. Kommer att spenderas i Stockholm med pojken och hans syskon med respektive. Vi ska titta på Pearl jam och väl annars bara njuta av att vara hemifrån ett tag!

Kommentarer

Utrymme för kommentar:

Namn:
Vill du slippa fylla i detta nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0