Förmiddag och brittan

Sov till tio. Sjukt trött ändå! Hur går det ihop? Blir spännande att se hur pigg jag är imorgon kväll.. Ska förmodligen till Stockholm på kvällen. Idag jobbar jag 13.30 - 21.00 och imorgon 07.00 - 16.00. Kommer ju "söve i bilen kan jag ju löve", hä hä. Nej nu ska jag dra ihop nån typ av mat till lunch och till ikväll. Juste, eftersom jag inte orkar ta upp min dator ur lådan och min fine pojk ofta använder spotify så har jag börjat lyssna igenom alla skivor istället. Riktiga CD-skivor alltså. Lite nostalgi sådär. Nu är jag inne på Brittans Circus. Vet inte vart resten av skivorna med henne är dock. Jag var ju hängiven Britney-fan väldigt länge - och jag tycker fortfarande att hon är bra from time to time.

Nej, mat var det ju.. Ciao!

Kommentarer

Utrymme för kommentar:

Namn:
Vill du slippa fylla i detta nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0