Karlskogafesten

Idag blir en bra dag. Det är soligt ute! Värmde just upp med lite frukost och one tree hill. Nu ska jag göra mig i ordning och sen sitta på balkongen och läsa en stund. När mamma ska hem på lunch sen hämtar hon mig här, för jag ska dit och umgås med min fina lillebror och sen ta med honom på Karlskogafesten här i stan. Loreen spelar, det får man ju inte missa! Gillar ju den där yogahippiebruden.

Igår fick jag hem ett mikrosimkort också, så nu har jag fått ta över älsklingens iphone eftersom han har fått hem nya samsung galaxy s III. Är mycket nöjd hittills måste jag ju säga. Blev ju GALEN några gånger om dagen på min samsung. Den hängde sig ungefär hela tiden och jag var tvungen att starta om wifit exakt HELA tiden typ. Gött att slippa sånt jobbigt!

Kommentarer

Utrymme för kommentar:

Namn:
Vill du slippa fylla i detta nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0