Urtekram

Alltså. Jag måste rekommendera Urtekram. Det är det märket mitt balsam har. Nästa gång ska jag köpa schampo av det märket också (mitt nuvarande schampo, som också är ekologiskt är Loreal. Det luktar sämre, men annars är det inga fel på det egentligen). Håret känns otroligt mjukt och lent av det! Är så himla nöjd än så länge! Funderar på att testa fler av deras produkter. Lukten är ju inte den där typiska för sånna produkter, dom är ju gjorda på örter. På Lyko.se kostar dom flesta artiklar av det märket runt 50-lappen, vilket jag tycker är sjukt bra pris för att vara ekologiska.

Kolla in vetja:
http://www.urtekram.dk/

Kommentarer

Utrymme för kommentar:

Namn:
Vill du slippa fylla i detta nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0